1. اگر برای کارگران در حین اسباب کشی اتفاقی بیفتد آیا شما مسئولیت آن را به عهده می گیرید؟
      کارگران سام بار همگی بیمه می باشند و در صورت بروز اتفاق خدمات بیمه شامل آن ها می شود.
  2. هزینه استفاده از کارگران چه طور محاسبه می شود؟
      هزینه کارگران زیر نظر اتحادیه می باشد. که به هنگام رزرو به شما اعلام می شود.
  3. آیا باربری سام بار خدماتی را توسط نیسان و وانت هم انجام می دهد؟
      بله. بخاطر در خواست مشتریان خدمات باری ما توسط کامیون، خاور، نیسان و وانت انجام می شود.
  4. در صورت درخواست بسته بندی هزینه کارتن ها و جعبه ها چقدر است؟
      هزینه جعبه ها بستگی به نوع جعبه و سایز آن دارد که متفاوت می باشد جهت اطلاع باید تماس بگیرید.
  5. آیا می توان توسط باربری سام بار، بار مورد نظر را به شهرستان فرستاد؟
      بله.باربری سام بار حمل اثاثیه به شهرستان را انجام می دهد.
  6. در چه ساعاتی می شود با باربری سام بار تماس گرفت؟
      در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی مشتریان هستیم.
  7. اگر راننده کامیون و یا کارگر ها درخواست مبلغ بیشتری کردند چه باید بکنیم؟
      تمامی هزینه های باری توسط فاکتوری که به شما ارائه می شود باید بپردازید و از پرداخت هزینه اضافی خود داری نمایید.
  8. آیا می توان چند روز قبل خدمات را رزرو کرد؟
      بله. مشتریان می توانند چند روز قبل از جا به جایی خدمات، کامیون و کارگر را رزرو کند. و بهتر است دو روز قبل از جا به جایی رزرو را انجام دهد.
  9. آیا باربری سام بار کالاهای مشتریان را بیمه می کند؟
      هیچ باری از سوی باربری سام بار بدون بیمه حرکت نمی کند.
  10. باربری سام بار کدام مناطق را تحت پوشش قرار می دهد؟
      باربری سام بار اکثر مناطق تهران را پوشش داده است و دارای نمایندگی می باشد. فقط با یک تماس در هرکجای تهران می توانید از خدمات اتوبار سام بار استفاده نمایید.